Vind din kundes hjerte fra første øjekast
Sæt igang: Din Første Marketingspakke
Din Første marketingspakke er skræddersyet til dig, der lige har startet din virksomhed. Den er fyldt med nøje udvalgte værktøjer og ressourcer, der er designet til at hjælpe dig med at tiltrække kunder, formidle din unikke værdi, sikre din tilstedeværelse er konsekvent på tværs af alle platforme og øge kendskabet til din virksomhed.
Med andre ord: Alt hvad du behøver for at sætte skub i din virksomheds vækst.
Har du brug for en brandguide?
Svaret er JA!
En brandguide kan være forskellen på succes og fiasko.
Det er selvfølgelig noget firkantet, men lad mig forklare: I en verden, hvor dine kunders første indtryk af dig sker digitalt, er det død og pine nødvendigt, at du får kommunikeret din ekspertise og din værdi på en måde, så dine kunder har tillid til at handle hos dig.
En brandguide
✓ Sparer dig tid ved at give en klar retning, så du aldrig er i tvivl om, hvordan du skal formidle din værdi - både i ord og visuelt.
✓ Øger tilliden fra dine kunder, da du altid fremstår lige så kompetent og professionel, som du er i virkeligheden.
✓ Sikrer en rød tråd og sammenhæng på tværs af hjemmesider og sociale medier. Det øger troværdigheden.
✓ Opbygger brandværdi netop fordi dine kunder kan genkende dig. Det øger din værdi i kundernes øjne og dermed det, de er villige til at betale for din service.
Her er alt hvad din unikke opstartspakke indeholder
-
Ind til kernen i din virksomhed
Din virksomheds kernefortælling skal du bruge til at skabe en følelsesmæssig forbindelse med dine kunder, differentiere dig fra konkurrenterne, og kommunikere din unikke identitet og værdi.
Det indkluderer en beskrivelse af:✔️ Hvad der drev dig til at starte din virksomhed.
✔️ Missionen som beskriver, hvad du ønsker at opnå.
✔️ Visionen for fremtiden og hvad du stræber efter.
✔️ Kerneværdierne som er de grundlæggende principper, din virksomhed står for.
✔️ Din kundes (købs)rejse og hvordan du løser deres problemer eller opfylder deres behov.
-
Hvilken stemning vil du gerne udstråle?
En stemningstavle, der taler til sanserne og indkapsler det tørre og det kedelige på en måde
-
Hvem drømmer du om at servicere?
Jeg laver en mini-målgruppe research for at identificere de fire mest grundlæggende følelser, der styrer din ideal kundes købsbeslutninger.
Den inkluderer beskrivelse af:
✔️ Din kundes demografi✔️ Din kundes ønsker
✔️ Din kundes frustrationer
✔️ Din kundes drømme
✔️Din kundes frygt
-
Farvepalette
Description goes here -
Skrifttyper og sammensætning
Description goes here -
Fotoguide + ekstra BONUS
Markmedias guide til at tage de bedste billeder med din telefon pls en helt særlig bonus: En personlig redigeringsopsrkift i VSCO, der får dine billeder til at shine (Også selvom du ikke er fotograf).
-
Det magiske overlap mellem din viden og din kundes erkendte behov
Du ved en masse. Det er klart. Men hvor meget af det, du ved, er rent faktisk noget dine kunder søger efter? FØr dine kunder søger efter dig, skal de erkende de har et problem eller
-
BONUS: 28 CANVA skabeloner til instagram posts
Description goes here
Her er en opsummering af alt hvad du får:
3 zoom opkald á hver en time: En opstarts, en præsentation og en “spørg-mig-om-alt”.
Beskrivelser af din virksomheds brandhistorie, værdier, mission, vision, passion og overbevisninger
Beskrivelse af din ideal kundes drømme, ønsker, frustrationer og frygt
Brandfarver+sammensætning
Skrifttype+sammensætning
Dit brands unikke indholdssøjler
28 dages indholdskalender, der kan bruges igen og igen
En fotoguide med beskrivelse af dine motiver, elementer, stemning osv.
BONUS: Unik VSCO opskrift på billedredigering, så dine iphone fotos altid matcher dit brand
BONUS: 28 unikke canva skabeloner til instagram opslag
BONUS: 15% rabatkode til dit næste køb hos maerkmedia
Hele pakken er din for blot
Dkr 8997 + moms
Ofte stillede spørgsmål
-
Ja, du har ret. Det er billigt for så stor en pakke. Jeg har tilpasset pakken specielt til dig, der er ny
-
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world. Whatever it is, the way you tell your story online can make all the difference.
-
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world. Whatever it is, the way you tell your story online can make all the difference.
-
It all begins with an idea. Maybe you want to launch a business. Maybe you want to turn a hobby into something more. Or maybe you have a creative project to share with the world. Whatever it is, the way you tell your story online can make all the difference.